2012. február 18., szombat

DTB őrület

Üdv mindenkinek! :)
Mint a címből is olvashatjátok, tombol a Darker Than Black őrület ezen a hétvégén. ^^
Tegnap már említettem, hogy Yin a kedvenc karakterem, rá is jöttem, hogy miért. Egyszerűen tetszik és kész. Hozzám passzol. :)
Viszont maga az egész sztori szinte leköt. :) Csak nézi és nézi az ember, de egyszerűen nem tud leállni vele, mert mindig érdekli, hogy mi történik, mi lesz a vége az adott epizódnak.
Nagyon jó már maga az elrendezés is. Egy epizód 2 részbe lett belerakva, így méginkább arra ösztönzi a nézőt, hogy csak azért is bepötyögje a következő részt és azt kukkerolja órákon át. ^^ 
Ezért sem lehet vele leállni. Meg hát az az izgalmasság és egyben érzelmesség is nagyon ott van a szeren. *-*
Elég érdekesnek tartom, hogy a báboknak és az egyezkedőknek nincsenek érzéseik, de aztán kiderül, hogy mégis vannak.
Persze sokszor ez nem látszik.

Szóval most jó erősen függök ezen az érzelmeket megtagadó, mégis érzelmekkel telt animén. :)
Gondolom a zenéken való változtatásokat már meghallottátok, ezen kívül hozzáadtam egy követői listát a bloghoz, ebben azoknak a blogoknak a linkjei vannak, amik nekem tetszettek és/vagy követek is szorgalmasan. (Ha netán érdekelne, akkor nyugodtan írj! :) )
Ezen kívül pár helyen változtattam még a betűtípusokat is, de annyira nem feltűnő szerintem. :) ^^
De mára ennyi volna. További szépet mindenkinek.^^
Pacsi: Vikcsike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist :)