2012. február 17., péntek

Ismét


Üdv mindenkinek! ^^
Hát igen, mostanában nem igazán toltam föl magam a blogra, pedig szerettem volna, illetve még mindig szeretnék pár változtatást bevezetni például a zenéknél és stb. ^^" 
Nem baj, most itt vagyok és nem hanyagollak el titeket! :)
Első körben,  mielőtt bármit írnék a kis eddigi 2 hetemről, szeretnék ezúton is SayoKonak jobbulást kívánni, remélem minél előbb kilábal abból a csúnya betegségből. :)
Nos, hát akkor térjünk át.
Végre elkezdhettem az animéket. ^^ Első áldozatom a Darker Than Black lett. Nagyon bejön, mindenkinek ajánlom, aki azért képes olykor az érzelmeket megtagadni, gyűlölni, de olykor meghatódni. :3
Ennek ellenére a Chii's New Address-t még mindig nem fejeztem be. De nem baj, majd azt is be fogom fejezni és majd jönnek sorba a többiek. 
Viszont most már találtam további szimpiket is:

Bunny Drop;
Girl Demon Zakuro;
Gosick
és a Full Metal Alchemist.
Kíváncsi vagyok, hogy ezek milyenek, elvileg egész jók. :) ^^
Ja és persze azért még a listán vannak az eddig felsoroltak is, mint pl:

Darker Than Black (most ezt nézem);
Tsukuyomi Moonphase
és a Bleach.
Szóval van most mit nézni, bőőőőven. :P
Sajnos Kuro-nak még mindig nem tudtam odaadni az ajándékát (habár nem nagy valami, de azért a szándék a fontos és próbálok minél nagyobb örömöt szerezni neki, még ha nem is múlhatom felül SayoKo egyébként szerintem is nagyszerű naptárát). 
De majd egyszer eljön az ideje. :]
Visszatérve az animékhez. Már meg is van a kedvenc szereplőm a Darken Than Black-ből, mégpedig:
Yin.

Igen, tudom, ő csak egy báb de nekem ő a legszimpatikusabb. Nyugodt és nagyon szép. ^^

Nos, hát egyenlőre viszont ennyit írok csak, később lesz majd több is. Nyilatkozom a blogátalakításról és minden egyébről. ^^
Addig is szép napot / estét mindenkinek! :)
Pacsi: Vikcsike^^





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist :)