2012. január 27., péntek

10 nap

Üdv Mindenkinek! :)
Eltelt 10 nap az utolsó bejegyzésem óta. 10 nap alatt kissé megváltozott a dolgokhoz való viszonyulásom. Egy kissé nagyon. Az előző bejegyzésem eléggé lehangoló volt, de hát megesik az ilyen, még nálam is. :)
Még most is fáj, hogy akinek a panaszát, búját-baját képes voltam meghallgatni akár este 9-től hajnali 6-ig és próbáltam neki segíteni, annak csak egy földön heverő, láthatatlan kődarab vagyok. De elhatároztam, hogy nem fogok többé miatta sírni. Ha akar valamit mondani, szívesen meghallgatom és ugyanúgy próbálok segíteni neki, de nem fogok többé kereskedni utána és ez lesz a legjobb szerintem. Hisz ő is boldog lesz, illetve már az és én sem sírok éjszakákon keresztül egymagamban. (Nem, nincs senkim.)
Úgy gondolom, hogy a semmiért nem érdemes mindent feladni. 
Amúgy is reménytelen voltam, most is az vagyok, veszett ügy, mint a labirintusban elhagyott 1 napos kiskutya. Hiszen még barátkozni sem akar velem. 
Na de ennyit erről. Tehát java részt lemondtam.

Viszont 10 nap alatt nem csak ez történt.
Kijöttek például a "fantasztikus" félévik is. Speciel volt már jobb is. Az a 3 kettes (matek, kémia, társadalomismeret) nem épp a legfényesebb. Csak 2 ötösöm van: ének és földrajz. A többi meg hármas és négyes. Szóval nem épp életem legjobb félévi bizonyítványát kaptam kézhez, de nem reménytelen, ki lehet még javítani. :)
Hát igen :D

Ismét más. :)
Végre hétvége. Ergo lehet pihenni. (És mééég???? Mééég mit lehet csinálni a hétvégéken??? Na mit???:)
Hát animét nézni!!animét nézni!!animét nézni!!
És igen. Végre kivégeztem az Egy Akatsukis Életét, így amíg ki nem jön az új epizód, addig másra mászok. :)
Első körben talán a Chii's New Address (Chii's Sweet Home 2. epizód) -ot kéne kivégeznem, már nincs sok hátra. Aranyos anime, Chii-nek fenomenális karaktere van. :)
Nagyon cuki ^^

Szerintem nem fog sokáig tartani. Aztán nekiállhatok kurkászni az egyik régebbi bejegyzésben megemlített animék után. :) Kíváncsi vagyok már, hogy azok milyenek lehetnek, de nem akarom addig elkezdeni őket, ameddig nem vagyok kész egyel. :D
Szóval hamarosan Chii-maraton! ;)
Addig is további szépeket mindenkinek!
Pacsi: Vikcsike^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist :)