2012. január 17., kedd

Hóesés

Üdv mindenkinek! :)
Remélem eddig jól telt a hetetek. A sulisoknak lassan kijönnek a félévik (remélem nem lesz senkinek sem bukása semmiből:), az idő pedig pereg tovább.
Megjelent ismét a hideg, ma már egy kicsit havazott is, illetve még lehet, hogy esik, de nem biztos. Ilyenkor jó valakivel együtt lenni, bent csücsülni és egy bögre meleg teával vagy forrócsokival, esetleg forralt borral nézni az ablakon át a hóesést és a havas tájat.

Sajnos nekem nem esnek ilyen jól ezek a napok.
Eléggé szomorú vagyok egymagamban mostanában. Az alapkedvem ilyen. Nehezemre esik nevetni. Tulajdonképpen számomra a nevetés a boldogságom felszínes megjelenése. Semmi belsőség, mélység nincs benne.
Minden éjjel sírok. Sírok, mert egyedül maradtam. Sírok, mert akiről azt gondoltam, hogy lehet a barátom, az mégsem lehet az. Sírok, mert eddig jó volt, de most hirtelen minden összeomlott körülöttem, bennem. Elvesztettem azt, ami minden nap energiát adott nekem az élethez.
Alapból sem vagyok egy optimista szemléletű ember. Többször előfordult, hogy mély szomorúság nyomot. Ráadásul még a naptól is függök: ha nincs napfény, napsütés, jó idő, akkor áthajlok depressziósba...
Viszont most már úgy érzem, hogy a napfény sem segít. Vesztettem én már el dolgokat, embereket, de soha nem fájt ennyire, mint most.
Remélem azért jobb lesz majd idővel. 
Addig is reménykedem csak és kívánok, mikor meglátom, hogy ahány óra van, annyi perc is.

Elnézést ezért a kissé szomorú posztért. De hát, valahol ki kell részben adni egy kicsit. :) Remélem viszont ez senkit sem tántorít el az olvasástól. :)
Majd még jelentkezem, addig is tanuljatok sokat, szerezzetek szép jegyeket, és legyetek szerencsések és ügyesek! :)
Pacsi: Vikcsike^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist :)