2012. január 14., szombat

"Egy ember erős jobb és bal karral!"

Üdv mindenkinek! :)
Végre hétvége van!!!! :) ^^ Ezt azért már vártam, valljuk be. Pihenés, pihenés, pihenés, egy kicsi tanulás és takarítás és pihenés!!! :D Ja és sorozatok. Sorozatok. Sorozatok............
Igen, én aki annyira nem szokott tv-t és filmeket nézni, most mégis megteszem. Kezdetnek talán elég is lesz egy paródiasorozat, alias: Egy akatsukis életeeeeee. =DDDDD 
Igen, ezt nézem, ezen kezdek függeni - egyenlőre.... :D

Kissé furcsa, hogy csak úgy elkezdtem nézni, de nagyon jó, erősen ajánlom szinte mindenkinek, aki ki van békülve a káromkodással. :) Egyébként egy Naruto paródiáról beszélünk. Ennek ellenére (mármint hogy viszont a Naruto-t nem láttam) nekem nagyon tetszik. :) Vicces.
Most éppen a 27. résznél tartok, lassan beérem SayoKo-t és Kurochan-t. :D De nem baj. Van még min függeni ezek után is.
Sőt, fel is sorolom most akkor nektek, hogy miket szeretnék végignyírni a közeli / távoli jövőben. Lássuk. ( Az animékről bárminemű információt elfogadok, ha valaki ismeri ezeket.=D)
Thukuyomi Moonphase (remélem jól írtam)
Darken Than Black
Kyoran Kazoku Nikki
I My Me Strawberry Eggs
és talán a legismertebb mosóperreklám ilyen körökben: BLEACH. :D
Egyenlőre ennyit fogok boncolgatni. Nem ismerem őket, a mosóporreklámos szöveget is az Antifaces találta ki. De hát majd megválik, hogy válnak ínyemre. 
Visszatérve az Egy Akatsukis Életére, hamarosan eljutok az utolsó részig és én is várhatom majd izgatottan az új epizódokat Fekete Dani jóvoltából (áve Dani! ^^ :D).
Egyenlőre itt tartok:
Egy akatsukis élete 27. - Segítő kezek


Ennek kivégzése után ugorhatok a többi animére. :) ^^
De mára ennyi. További szép estét mindenkinek! :)
Pacsi: Vikcsike^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

My playlist :)